Merhaba herkese
6 ay 10 günlük kızım.
İştahı kapandı.
Sütümü sağarak veriyorum ama artık hiç içmek istemiyor. Bazı günler toplam 250 içiyor. Biberonu görünce ağlıyor içmiyor ağzını kilitliyor resmen.
Sadece su içmek istiyor. Bıraksam 100 cc suyu içer.
Mama da içmiyor, pirinç unu denedim içmiyor, biberon ucu değiştşrdim içmiyor. Süt soğuk olunca içiyor az az.
Duyan bilen var mı.
Ek gıda da tadımlık başladık onları da öğürüyor. Mama da içmiyor. Fikri olan var mı. Doktora gittim ama değişen bir şey yok.
Düşünmekten hasta olacağım. Ağzımda yaralar çıktı stresten. 24 saat boyunca 50 cc sütle aç aç bekledi.