Hazal ben sadece kendi basimdan geceni soyliyim, her bebegin huyu farkli ama canim. Arada birkac gun benimkinde de oluyor, ben israr etmiyorum, gece ya da uykuluyken emiyor sadece, geri kalan ogunlerde mama veriyorum 1-2 gun. Sonra normale donuyor bi sure sonra. Hic israr etmedim simdiye kadar cunku asiri sabirsiz bi yapim var, bi ogun ac kalsa gonlum razi gelmiyo.