Hazal iki ay olcak ortalama uğraşıyorum önceleri ayakta konuşarak vs emiyordu bazen hic problem cikarmadan emiyordu. Derken bu ay 4.ayin başlangıçlarinda tam zirveye cikti ayni tarif ettigin gibi gündüzleri emmedi gece hep besledim surekli gunduzu telafi iicn. Üstüne hastalandi atlattik derken simdi simdi emmek istiyor ama uykuya geçişte emmek istiyor ama çıt çıkmasın biri konussa memeden kaldiriyoe başını ona dikiyor gözünü farkli bir sey görse memeyi birkaiyor yada emmeye basliyor iki kere üç kere emimp birakiyor gündüzleri uyaniksa en kral 3dk emiyor 4.ay kontrolunde kilo alimi azdi almasi gerekeni almamisti ama normalde kilosu iyi bir bebekti o ay ordan yirrtim bakalim bu ay nasl olacak. Sütümü sagdim az cikiyor dedigin gibi yani makine bebek kadar kuvvetli cekemiyor ilk dolu alani aliyor gerisi kaliyor sagdim kasikla verdim biberonda tutmuyor çünkü sonra onuda biraktim.saldim artik yoruldum her gün stres icindeyim ye uyutmaya ya emzirmeye çalışıyorum iki aydir her gunum böyle. Birakiyorum 3 saat 4 saat kendi illa emmek istiyor illa cok abarti emmesede emiyor o kadar ihtiyaci var demekki diyorum onun rızkı allahin müsade verdiği surece ne yaparsam yapayim amuda kalkayim rızkı yoksa o an almiyor yani artik böyle telkin ediyorum kendimi hic birsey yapmiyim rızkı varsa illa emecek ayarlarimla oynadi artik kimsede anlamiyor zaten stres yapinca dün bir bugün iki tribine giriyorlar ama ceken bilir. İnsallah cabuk atlatiriz bence mana verme sagipta verme illa cok acsa kasikla falan ver bu sefer biboronla iyice bırakir memeyi bu bi surec öyle yada böyle emecek insallah ama aşırı emmiyorsa düzenli sagip dolaba at ek gidada lazim olacak zaten sütler . Bi arada emmedi emmedi sütü sağdım dolaba attim meme emmek istedi sut yok böyle delirmeye ramak kalmisti artik ama alıştım sanirim😒