Nurr4646 ayy yok ne emeklemesi benimki tembel , kolikti daha şimdiye kadar , o yüzden hep kucaktaydı öyle de alıştı , desteksiz oturamıyor hala🤷♀️ Dişleri uzun zamandır kaşınıyor ama tabi yok daha bişey , ne zaman çıkar merak ediyorum.. bu aralar çok iştahsız ama sıcaktan mı bilmiyorum ,kilo vermiş bile olabilir, mamayı zar zor veriyorum emmeyi de bıraktı zaten 🤷♀️ Sizde durumlar nasıl ?