Miran11 Benim kızım 5 aylıktan 10 aylık olana kadar nerdeyse iki haftada bir kan verdik, bazı kan değerlerinden dolayı takipteydi. O zaman Kayseri şehir hastanesine gidiyorduk, çocuk binası ayrı zaten, orda bile zorlanıyorlardı, çocuğu yormadan direkt yenidoğan hemşiresine gidiyorduk o alıyordu kanı, o kadın bile dedi, 13 yıldır bu mesleği yapıyorum ilk kez bu kadar zor kan alıyorum demişti :(
sizin dediğiniz gibi damla damla zorla alınıyordu, hemşire elini sıkıyordu bir damla kan geliyordu tüpün ağzına sıyırarak zorla topluyorlardı kanı.
Dün gittiğimiz hastanede de çocuklar için damar yolunu gösteren bir cihaz vardı, onunla baktılar ama bence yeşil iğne kullandıkları için alamadılar :(
o kadar çok ağladı ki yavrum eşim bile bayılacaktı nerdeyse