Miran11 bilgim yok ama dertleşmek için yazmak istedim…
benim kızım 15 aylık 9 kilo :(
hiç iştahı yok, bugün doktora götürdüm kan değerlerine baktırmak istedim, tam dört kez deldiler çocuğu ama kan alamadılar, yavrum mahvoldu ağlamaktan 😢
sizin de kan tahlilinde çıktı değil mi vitamin eksikliği, kan alınırken çok ağladı mı bebeğiniz?
Benim kızımın damarları çok inçe, çok zor kan alınıyor, daha önce başka bir hastaneye gidiyorduk orda yenidoğan hemşiresi bile zor alıyordu, en küçük iğneleri kullanıyorlardı, bugün gittiğimiz hastanede herkese kullanılan klasik yeşil uçlu iğneyi kullandılar, bence o yüzden zorlandılar, damar kaçıyor bulamıyoruz dediler, çok çok üzgünüm yavrum o kadar ağladı ama yne de kan alınamadı