Mavimsi1 Allah yar ve yardımcınız olsun sakın olmaya çalışın benim bebeğimde oldu hastanede yatirmadilar çok yüksek değildi değeri ama iki ayda anca geçti en azından imkan var hastanede yatıyor iyileşecek öyle dusunun çabuk düşüyor değeri sık sık emzirin mama takviyesi yapın ben meme ucu yara oldu emziremedim daha doğrusu emziridgimj sandım mamaya sonradan başladım hata ettim bu kadar uzun sürdü hala var alnında ama sizinkinin çabuk geçer hastanede yatınca bu arada hemsirelerden emzirmeyi öğrenin hala bilmiyorum ben 😢 rabbim bebeğinizi ve sizi korusun