Mavimsi1 Arkadaşlar bugün bebeğime test yaptılar sarılık için 20 çıkmış sonuçta doktor bugün yatırılmazsa Allah korusun ciddi hasar olabilir demiş, bugün 4. Günü oğlumun şuan hastaneye geldik, elim kolum bağlı sonuç bekliyorum.. dua edin bebeğim için 🤲🏻
demir1717 Mavimsi1 Üzülme canım hastane var doktorlar var merak etme düşer.Oğlumun arkadaşı da. 23e çıkmıştı sarılığı bi anda.4 gün ışık fototerapi aldı,süt götürdü emzirdi biraz mama desteği verdiler düştü çıktı.Şimdi 8 yaşında maşallahı var görsen 8 demezsin.Şifa bulsun kuzu geçer merak etme, çok geçmiş olsun ♥️
NazliAliKemal Mavimsi1 Öncelikle çok geçmiş olsun benim bebeğim de olmuştu . İlk önce sorun olmaz dedi doktor emziremediğim için iki gün sonra uykudan mamasını bile içemedi acile götürdük bi gece hastanede yattı ışın tedavisi verdiler iyi geldi çok şükür . Rabbim şifasını versin inşaAllah . Hepimizin evladının sağlığını korusun inşaAllahhh 🙌🙌🙌
Mavimsi1 T-1234 evet sarı yüzü vücudu, anne sütü + mama takviyesi de veriyorum azalması lazımken nasıl oldu arttı anlamıyorum
tugbamomy Mavimsi1 28. Günümüz. Bel günlükken bizimde sarılık çıktı sınırda. İnsan lohuslaıktan elinde olmadan çok fazla üzülüyor anlayabiliyorum. Ama onun iyiliği için hastanede kalıp tedavi görmesi şart. Kaldı ki bir çok bebekte görülüyor bu durum. Biyolojik açıdan da sarılık olması çok normal bence. Velhasıl sakın kendini üzme bol bol eğer hastanede yanında kalmayacaksan bebeğinin dinlen ye iç. Sütün iyice gelsin. Sonrasında doya doya emzirebil.. geçmiş olsun🌸
EylulDeva Bizde Işın tedavisi gördük ama böyle korkulacak bir şey değil sarılık allahım beterinden korusun korkmayın düşer tedaviden sonra
melis_duru Mavimsi1 çok geçmiş olsun. Kendiliğinden geçmezse de ışık tedavisi görür geçer Allah’ın izniyle
Casper Mavimsi1 bizimde 3. Gün sınırda çıktı 19 du ışık tedavisi gördü bi gün boyunca geçti şimdi iyi bende çok üzülmüştüm ama geçti
Gzdzeynep Mavimsi1 sakın korkma. Aynı şeyleri yaşadım bilrubin değeri 19,6 ydı üç günlükken. İki gün yenidoğan yoğunbakımda yattı kızım. Değeri 9 la çıktı bi daha da yükselmedi. Rabbim şifa versin tez zamanda kavuşursun inş bebeğine 🙏🏻🙏🏻
Mavimsi1 Gzdzeynep bugün yine test yaptı değeri 16 çıktı 8. Gün ve azalmadı yarın tekrar bakacak karar verecekmiş, çok korkuyorum sapsarı çocuğum sabahtan beri perişanım, Allah korusun Ya sarılık beynine atarsa çok korkuyorum 😭
Gzdzeynep Mavimsi1 inşallah sağ salim çıkacak yavrun 🙏🏻🙏🏻 Kendini sakinleştirmeye çalış lütfen ve emzirme saatlerinde de hepsinde gir emzir bebeğini o emzirmeler terapi gibi oluyor hem sana hem bebeğine ❤️
Niloss Mavimsi1 canım senin doktorun seni korkutmuş biraz bizim Önce 20 2 gün sonra 18 sonra 16 çıktı. Doktor bidaha bakma ihtiyacı bile duymadı düşmeye başladı dedi ve 2.5 ayda tam anlamıyla geçti.. murat Palabıyık doktorumuz instagramdan bakabilirsin.
Mavimsi1 Niloss burdaki tek özel hastane canım gr en eski hastane makineleri belkide kontrol edilmiyor, özel 20 beynine atar diyince mahvoldum sabahtan beri ağlamaktan öldüm 😖 çocuğuma bakıp bakıp kahroluyorum Allah korusun Ya birşey olursa diye. Şimdi biz 8. Günümüzdeyiz bu şekilde olması normal mi acaba canm? Soruyorum ama kusura bakma çok aklıma takılıyor
Blz01 Mavimsi1 cnm belki tuhaf gelecek ama sarımsağı soy ve iple boynuna as kuruya kadar çıkarma.benim kızımda 24 günlük sarılık 19,6 idi 1 gece fototerapi aldık düştü ama hala devam ediyor.sarımsak biraz daha düşürdü bnce renginden anlıyorum.bide şekerli su içir.
Niloss Mavimsi1 canım tam zirve yaptığı zamanlar bizim 15-20 günde düşmüştü. Lütfen endişelenme tabii ki etkilenmicek ☺️
ikizerkekannesi Mavimsi1 geçmiş olsun hiç korkmayın ikizlerimden biride önce artışa geçti 1 hafta boyunca 2 günde bir tahlil oldu artıştaydı en son sınıra dayandı ama ondan sonra düşmeye başladı hemen sıfırlanmaz ben 2 aylıkken kontrole gittiğimde hala gözlerinin beyazlarında sarılık vardı
Mavimsi1 ikizerkekannesi allah razı olsun canım okuyunca biraz olsun rahatladım. Şimdş hem sağıyor hemde emziriyorum.