tugceilealin mrvyldz gelisimi ayina gore normalse.hic dert etmeyin benim kizim da bi ksc santim onden gidiyor ama.baba tarafina cekmis sanirim.ultrasonla baktirdik bir sorun cikmadi sukur.sende evhamlanma.gelisimini izle arada da takip ettir o kadar
MuhammedAmine mrvyldz Ortalama 38 39 civarı oluyor . Doktor takip önermiş bence canınızı sıkmayın çoğu zaman genetik olabiliyor
Elif2302 Ada54 ayda sanırım 2 ydi ama sonraki aylarda 1 santim büyüyerek onu tammaladı.Bir de her çocuk farklı.Benimkiler ikiz oğlumun baş çevresi daha küçük kızımın daha büyük.Yapısal birazda.Sizin de öyledir bir sorun yoktur inşallah canınızı sıkmayın🌸
Elif2302 mrvyldz bir de ölçümlerde de sıkıntı oluyor.Aynı gün içerisinde bir hemşire ölçtü bir doktor arada 1.5 cm fark vardı
mrvyldz Elif2302 insallag öyledir bizim ultrasonda genişlik fark edilmişti doktor izleyin belirtileri dedi o yüzden korkuyorum
tugceilealin mrvyldz olur tabi genetik de olabilir korkmaniza gerek yok ama.takip edin oturmasini goz temasini vs