Benim kızımın doğduğundan beri kafası hep olması gerekenden büyük ölçülüyor. 18 aylık şu anda ve bu aya kadar düzenli aralıklarla ultrasonla kontrol edildi, doktorumuz hiçbir sorun görmedi. Babasının ve benim de kafamız büyük, doktor muhtemelen genetiktir diyor. Olması gerekenden 3 cm daha büyük şu anda mesela. Gerekli kontrolleri yaptırın mutlaka, inşallah bir şey çıkmaz.