BiciNanaMusi Asmin aldım ben de denedim ama biberona alıştı çekiyo geliyor da süt biberon gibi akıcı olmadigindan sinirleniyo ağlıyor yorulup uyuyo o yüzden biberonla devam ediyorum 😣😣😣
BiciNanaMusi [bilinmeyen] ya geldimi gerçekten benim sol göğsüm mastit oldu sonra varla yok arası süt geliyor sagdigim zaman tek gogusle doyurmaya çalışıyorum benimde gelirmi acaba tekrar çok üzülüyorum ilk zamanlar Üstüm islaniyodu bildiğin sütten o Günlerimiz özledim 😣
Herseycokguzelolacak Asmin ben hep anne sutu ve mama beraber gittim. Doktorda onay verdi. Bebek doymuyorsa huysuzsa ve az uyuyorsa verebilirsin dedi. Hatta gunde bir kere otuz ya da altmis cc veriyordum o gunlerde.doktorda cok nirmal dedi.
Asmin Herseycokguzelolacak benmde ayni durumda bos memeyi emiyordur surekli artik sut gelmeyincede iyice huzursuzluk
BiciNanaMusi [bilinmeyen]yaaa maşallah ne güzel 😊 bende bi sorun daha var ama malesef emmiyor sagiyorum ben 😣😣😣
BiciNanaMusi [bilinmeyen] yaa ilk defa duydum bunu peki benim gogus ucum hiç yok yine de alsam ise yarar mı acabaa o yüzden emmiyor
Miniginannesi Asmin 37 gunluk bebegim var kg almasi yeterli olmadigi icin doktor mama takviyesi yaptiriyo 3 saatte bir mama sinirsiz Anne sutu ne kadar icerse insan uzuluyor mama verdigi icin ama benim oglum cok agliyodu geceleri megersem acliktanmis 😢