Asmin neye göre karar verdiniz bilmiyorum kilo alımı az mı yani 600ün altında mı gr olarak? Bana da doymuyor gibi geliyordu 700gr almış 1ayda, bir doktor mama vermelisin ek olarak dedi, öteki normal almış kesinlikle mama yok daha sık emzirerek devam et anne sütüne dedi..Sütüm bana da az gibi geliyordu hep, daha sık emzirmeye başladığımdan beri daha fazlalaştı sanki, kilo alımı da daha iyiye gidiyor, galactago damla, humana still tea ve rezene çayı iyi geldi bana, önce bi daha sık emzirmeyi deneyin.