missanne kantaron yagını ve lahana yapragının tavsiye ederim tavsiye bende, hem silmeden emzirebiliyorsun oda ayrı bir rahatlık, benim denemediğim krem, denemediğim dogal çözümler kalmadı gerçekten, 43 gün oldu dogum yapalı birtek bunlar rahatlatıyor, tabikide eskisi kadar değil acı, ağlamalarım geçti ama acıyo hala inşallah geçiçegi zamanı dört gözle bekliyorum 🙏 dogum falan gögüs ucu acısı yanında gerçekten hiçbirseymiş