Meltemdevran canım bizde 3. Aya girdik azaldı eskisi kadar öyle sık emmiyor mama olayı azalır merak etme sen aç kalmaskn ver çünkü o sütün yağlı kısmı gelmedikçe sinirlenior strese giriyor ağlamaya başlıyorlar sonra boş yere ağlatmamak lazım… Aslında bebekler ne istediğini biliyorlar da bizim anlamamız zaman alıyor yavaş yavaş alışıyorsunuz biribirinize zamanla daha iyi anlarsn benim doktorum 30dk ciddi şekilde emiyorsa mama ver sütün yetmiordhr dedi ideal emme zamanı 15 20 dk emip doyarmş bebekler 2 saatte gidermş o emdiği dk tut sen de bir de öğle dene 30 dk bana çok geldi de sen 20 dk geçince anla ki sütün yetmior ama ilk haftalarda bebek gazı oluor emmek istiyor uykusu gelior emmek istiyor strese gryr emmk istiyor işte hep açlıktan da emmiyor bunu anlamak zaman alıyor 😉