Kızlar 2,5 aya kadar bebeğim sürekli emmek istiyordu emdikçe süt artıyor evet farkındayım ama o yağlı kısmı var ya sütün işte bebek onu alamayınca doymuor sürekli emince de tabi süt dolmuor meme de bende sütüm yok diye düşğndüm hep ee emecek 15 20 dk o ona 2 saat gitmeli 2 saattede memede süt oluşacak sonra tekrar emecek bu şekilde olması lazım ama bazı bebekler çok sık emiyor inanın 3 aya girdik şimdi daha az emiyor düzenli emiyor ve sütüm yetiyor mamayı da eskisi kadar içmior arada çok emince yine eskisi gibi oluyor Anlayacağınız sütünüz var olmasa bebeğiniz o kadar kilo almaz… bu yüzden sabredin biraz daha dışarıya kulağınızı kapayın derim…