Kuzum sen farkında olmadan hepatit olmuşsun ve vücudun bunu yenerek bağışıklık kazanmış, aşılı gibi olmuşsun yani. Ben de aynı durumdaydım. Senin için güzel bir durum fakat hastalığı kaptığın dönemde bulaştırmış olabilirsin tavsiyem evdeki herkese bir kan tahlili yaptırıp eğer hepatit değillerse ve aşılar yoksa aşı yaptırmaları