Hepatit b den bahsediyosanız ben de taşıyıcıyım. kan veya cinsel sıvı yolu ile bulaşıyor .ihtimal olarak %10 diyebilirim . 4 ay önce doğum yaptım Hamile kalmaya olumsuz etkisi yok hamilelikte bebeğe geçmiyor . Doğumun hemen ardından zaten iğne yapılıyor bebeğe bulaşmıyor .