Beyzanur Mlsyldz hergün yapıyor gazı da çok güzel çıkarıyor. Evolvia aç zaten kolik bebekler için özel bi mama bizimki kolik değil ama doktorum önermişti. 3ay 20günlüğüz 2500 doğdu şuan 5200sanırım.
Mlsyldz ZeynoEylul24 bzde 3 haftadr falan kullanıyorz bebelac goldu 2 günde bir kaka yapmaya başladı yapıncada masallahh hakkını veriyor 😂🙈 hala kullaniyomsnz peki
annecrn AselMeva aptamil kullaniyordum biraz kabizlik oldu doktorumuz bebelac gold nutrikonfor onerdi cok rahat ettik uzun sure kullandik iki ay kadar. Sonra yine aptamile gectim. Iyiyiz suan buyudukce sindirimi de rahatliyor
Dilber AselMeva bende bebelac gold kullabmistm kisa bi sure kullandim ama sorun yasamadim yani biberonu cok sallama gaz yapar mamayi karistirarak erit ne.kdr kopururse o.kopurcukler o.kdr gaz yapiyor belki bliyorsundur gerci de sylim dedim gene de
AselMeva Bebeğim sevdi bebelac gold u çok sıcak suyla yapmadım kaşıkla karıştırdım erimeme pütür olmadı aynı hipp kıvamında oldu biraz köpük oldu ama normal sanırım
Elif28 ZeynoEylul24 bilmiyorum bnm bebegim 8 gn yapmadı gittik karnı sert degil 10 gne kdr normal dedi cici bebe verdim hemen yaptı
Gly22 Hanife67 merhaba bende aldım fakat puding gibi oldu kıvamı bebeğim yutamadı ben mi yanlış yaptım yardımcı olur musunuz