AselMeva hipp combiotic kullanıyorduk ama benim bebeğime hiç yaramadı. Hem doyurucu değildi hemde ishal gibi sürekli kaka yapıyordu. SMA denedik o da yaramadı. İnanılmaz gaz sancısı yaptı. Yaklaşık 1 aydır bebelac gold kullanıyorum. Kabız yapmadı. Ekstra gaz sancısı yapmadı. Çok sıcak suyla hazırlarsanız mama erimiyor. Baya ılığa yakın bir suyla hazırlayın. Tadını hiç denemedim bilemiyorum ama bebeğim içiyor. Bu arada meme artı mama gidiyoruz. Kilo alımız iyi çok şükür