melinaaa Bizim de bi ara diş döneminde bozuldu o zamanda kucağımda bana sarılarak uykuya dalıyodu ve çok sık uyanıyordu,baktım olmayacak öyle çok terliyo tekrar aynı düzene alıştırdım. Doğduduğundan beri hiç sallamadığım için böyle alıştı gece de artık 1 kez uyanıyor sadece. Bebekler kolay alışıyor aslında ama bizim kararlı olmamız gerekiyor☺️