melinaaa Anneler bebeklerinizi akşam nasıl uyutuyorsunuz ? Herkes yazsın birbirimize fikir olur . Ben emzirerek yatıyorum emerken uyuyor hep 💕
ElifAlmila Emerek, sallayarak, çoğunluk kucağımda, birlikte yatarak totosundan pışpışlarım😊 bazen kendi başına 2+20 nasıl isterse huzurlu olursa öyle uyutuyorum😔
Kerevizkafa mom20 maşallah ya bizde öyleydik 3 hafta önce birden bozuldu 2 gün sonrada babamlara geldik burdada hamakta sallandı hep pazar döneceğim bugün bi deneyeyim dedim tekrar yok çok ağlıyo off evde napıcam bem valla dişten heralde bozulmasının nedeni ama ne güzel ağlamadan uyku eğitimi falan olmadan alışmıştı şimdi kara kara düşünüyorum bu arada emmiyoruz mama ile besleniyor 😞 6 ay 18 günlük oğlum
Kuzumveben melinaaa evet kendim uyku eğitimi verdim 1 yaşından beri kademeli şekilde başladık şuan 21 aylık hala aynı şekilde uyuyor çok şükür☺️
Bilgiliannem melinaaa yatır kaldır yöntemi.önce rutin oluşturdum.her uykudan önce yaptım.alt değiştirme+beslenme+perde kapatma+kucakta ninni dinleme mayışık halde yatağına bıraktım.ağlayinca tekrar kucağa al sakinleştir (canım annem güzel annem uyku vakti)😊tekrar bırak bekle ağlayınca tekrar al aynı şeyler kucakta gezinin sakinleşince tekrar bırak.ilk gün bir saatti uyutmak sonra yarım saat sürdü sonra giderek kısaldı uyuma süresi. 3haftayi buldu kendi kendine uyuması.ilk günler çok bel ağrısı çektim yatırıp kaldırmaktan ama sonuç çok güzel oldu.sabırla emekle öğrettim uyumayı.
Perissmom Bilgiliannem yatır kaldır yönteminde odadan çıkıp dolaşabilir miyiz? Bebeğim sadece kucakta sakinleşmiyor, ne yapacağımı şaşırıyorum. 4 ay 20 günlüğüz gündüz uykularını çok zor uyuyor🤦🏻♀️
Burcinesin Bilgiliannem kaç aylıkken başladınız benim kızım 43 günlük gündüzleri uyumuyor ayağımda sallıyorum hep
Babybboy melinaaa ben yanına uzanıyorum ninni açıyorum youtubedan biraz oyalanip dalıyor uykuya. 7aydir hiç uyku sıkıntısı yaşamadık. Çok uyku boğduğu zaman ayakta sallıyorum ama aliskanlik yapmadı çok sukur
melinaaa Babybboy Ne güzel maşallah biz 4. aya girdik gece 9-10 kere uyanıyoruz mesela dün 2 de uyandı normalde emerken geri uyurdu yatırırdım fakat dün kalktı 5.45 e kadar ayakta salla beşikte salla arabada salla kucakta gezdir ağladı uyumadı direndi esneye esneye en son yatağa koyar koymaz uyudu şu 3-4 gündğr böyleyiz bebeğime ne oldu anlamıyorum atak dönemi sanırım siz geçirmiş miydiniz? Geçici bir durum mu bu
melinaaa Perissmom Atak geçirdiniz mi biz 4 aya girer girmez gece 10 kere uyanmalarımız başladı 😪 Geriye uyumuyor direniyor
Bilgiliannem Burcinesin daha küçük sizin bebeğiniz.5buçuk aylıkken başladim.yenidoğanda istediğiniz gibi uyutabilirsiniz diyorlardı.küçükken Yenidoğan da omzuma başını koyardi gaz çıkarma pozisyonunda ninni açardım uyurdu yatağına bırakırdım pış pışlardim.bizim bu avantajımız oldu.
amineerva Burcinesin uyku eğitimine genelde 4. Ayda başlanır hatta ilk altı ay bebeklerin sallanmak istemesi çok doğal
Sinif177 Burcinesin 3 aydan küçük bebekler için yatır kaldır yöntemi uygun değildir. Ben de tracy hogg un bebek bakım sorunlarına mucize çözümler kitabını okuyarak verdim. Şuanda yanında oturuyorum o beşikte sağa sola döne döne uyuyor. Sizin de vaktiniz varken kitabı okuyun derim. Pişman olmazsınız
UmayGunes melinaaa yatacağı yere koyuyorum yanında duruyorum o da kendi kendine uyuyor.Sallama,pış pış vs yok şu an 1 yaşında doğduğunda beri böyle 😊
melinaaa UmayGunes Ay ne güzel ya maşallah 🧿 Keşke bizde öyle olsak bende sorunsuz uyutuyordum ta ki 4. aya gürene kadar gece 10 kere kalkıyoruz 😪😪😪