Gizemdk biz nifusu cıkartıgımız gun basvurduk daha doğrusu o işi eşim hallettiği için tam olarak nasıl oldu bilmiyorum ama nıfus cıktıgında oradan bi kagıtmi vermişler nıfus daıesınde kı baska bı bölüme git bu kagıdı ver doğum yardımı alacsksınız bununla demişler 4 ay olacak hala beklıyoruz para yatacak dıye. Nüfüs dairesindrn başvu yapılıyor herhaldr.