2bebek 17 gün önce doğum yaptim kizlar nasil oluyor onlar esim yanimda degil nereye nasil başvurmak gerek esimle.baska sehirdeyiz o ordan basvursa oluyor mu yoksa başvurmadan mi yatiyor 🤨🤭
aysegul_gulec GGmerve selam, ben 200 lira sut parasi aldim, 2. çocuğumdu 400 lirada cocuk parası aldım 7 bin 950lira da dogum raporu parasi aldim ☺️
Safinazsena aysegul_gulec doğum parası ne zaman yatıyor rapor bitiş tarihini beklemek mi gerek ben 18 günlüğüm raporum 15 ekim bitecek bilmiyorum ne zaman yatar
Ataninannesi35 aysegul_gulec rapor ücretiniz doğumdan ne kadar sonra yattı benim 2 ay oldu hala yatmadı
aysegul_gulec GGmerve sira coktur beklemek istemiyorum diye gitmek istemiyorsanz bebeginz var diye bekletmiyolar, benm bebeğimde 2 bucuk aylıktı gittim hemen cektim geldim ☺️
aysegul_gulec Ffatma02 çocuk parasını kimlik çıkarmaya gidince basvurms oluysn zaten, 2 aya kadar yatiriyorlar, diger sut parası ve dogum raporu parasi da otomatik olrk yatiyo yatiriyolr
BhrKrmn GGmerve doğum yardım parası aldım 300 lira 202 lirada emzirme ödeneği o hesabıma yatmıştı ptt den sadece doğum yardım ödemesini çektim ben
ikimeyvemm GGmerve ben iki gun önce sigortayi aradm iki ay içinde çekmesseniz geri çekerler dedi ,buarada doğum parasi dediğiniz devletin verdiğimi yoksa sgk ninmi
aysegul_gulec elif5151 ilk iki aylik raporda 3300 lira aldm kusuratini hatirlamiyrm, ikinci iki aylık raporumda da 4675aldim , 4 aylık dogum iznimde rapor parasını iki seferde yatırdılar,