Aselinannesii6 simdi sana bir uyku programi yazıcam bu soylediklerime uyarsan sende başarırsın.benim kızımda uykuy düskün bir cocuk değildi zirt pirt hastahanelere gidiyorduk biseyimi var diye megersem yorgunluktan uyumuyormus😂.sabah 8.30da uyandir emzir guzelce ve tam 11.30a kadar asla uyutma bol bol yor onu,11.30da tekrar emzir ve uyut tam 2 saat uyumasi gerekiyor,uyumuyorsa kundakla dalana kadar daldiginda kundagi biraz gevset.eger bu iki saatte uyanirsa hic asla konusmadan tekrar uyut.13.30da uyandir emzir iki saat oyun oyna bu arada sadece ilk uyandiginda ve uyuturken emziriceksin unutma aralarda bi emzireyim acikti cok agladi falan diyip meme verme oyala kucagina al biraz gezdir cingirakli oyuncaklarla sarkilar söyle.15.30da tekrar emzir ve yine uyut 17.30da uyanma vakti geldi kaldir yine 20.00-20.30,a kadar oyala bu surec viraz uzun oldugu icin 19da bir kere emzir ama uyutma baktin uyuyacak gibi cek memeyi agzindan kaldır.en gec 20.30da emzir ve uyut,artik gece uykusu zamani geldiiiii.bu surecte 3 max.4 saat uyuması gerekli.asla ama asla odada ışık açma, kesinlikle sesini cıkarma,kaka yapmadıgı sürece altini değiştirme.kendin yatarken son defa bezini degistireceksin okadar.gazli bir bebekse zaten kundak onu yeterince sicak tutuo gazini cikarmasini saglacak benim kızım kolikti ona bile cok iyi geldi.sabah 8.30a kadar ısıkli bir ortama gecmek,onunla konusmak yok.sabah 8.30da uyutmaya kes bu rutine devam et.ilk 1 hafta zorlu olacak ben cok zorlanmistim programa uyarken ama tam 1 hafta10 gün sonra bebegim bu programa cok alışmıştı.umarim sende basarirsin.