Aselinannesii6 ya tam atak dönemindesiniz. Biraz daha sabredin 6 aydan sonra iyice rahatlatacak göreceksiniz. Çol haklısınız makine değiliz yoruluyoruz zorlanıyoruz, sevgileri tabi güç veriyor ama bazen yeterli olmuyor. Hiç canınızı dıkmayın, kendinizi eksik asla hissetmeyin, hepimiz az çok aynı şeyleri yaşıyoruz. Geçecek bu günler, dayanın☺️