Oz1376 Bunalır neden bunalmasın ki uykusuz, yorgun , aç , kim bilir en son ne zaman beş dakika ayırdın sadece kendine lütfen kendini suçlamaktan vazgeç süreci kabullen sadece geçecek de buna inan evet çok zor odama emzirmek için koltuk koymuştum sabaha kadar onda uyuyordum bebeğim de göğsümde duruyordu dört kere kakasını yapardı gece üst değiştirmek işkence feryat şeklinde ağlama ve çat diye kapıyı açıp ne oldu diyen bir kayınvalide ve ardından anne :( o yetememe duygusu büyüklerin saçma sapan karnı tok olsa uyur diye söylemleri ki açlıktan değil işte cahil cahil konuşuyorlar tedirgin bu çocuk korkuyor bu çocuk 9 ay sıkışık bir ortamda suyun içinde sesli bir ortamdan geldiği yere bak ☺️ Kundak dene evinin sıcaklığı müsaitse, beyaz gürültü dene, emzik başka bir marka dene dilersen arkasına vur ağzına alınca minik minik tik tik diye , başka sabırlı ol annesi sadece sabret yoluna girecek ve sadece süreci kabullen ne olur ne çocuğunda ne sende bir sorun yok uyum süreci.