Merhaba , 26 günlüj bebeğim var. Sürekli emmek istiyor . Bıraksam 5 6 saat aralıksız emiyo . Uyanık olduğunda ya ağlıyor ya emiyor. Sadece göğsümfr uyuyor yatağa koyduğumda uyanıyor . Çiş yapması çok iyi. Kilo da almıs yani doyuyorda . Böyle bi durumda karsılasan var mı acaba