dertlikerkenez çok haklısınız gerçekten. Doğumundan beri kontrolünü yapan doktoru dışında kimsenin tavsiye ve önerilerini dikkate almıyorum. Yoksa her kafadan farklı ses çıkıyor, insan ne yapacağını şaşırıyor. Yalnız bende şöyle bir huy var, mesela doktorumuzun önerdiği şeylerin kısmen daha doğalını araştırıp bulup, tekrar doktorumuza danışıyorum. Örneğin d vitamini olarak vitasanol vermişti, çok tatlıydı tatlandırıcı ve renklendirici içeriyordu. Wellcare markasını araştırdım, daha sonra doktorumuza danıştım, onun onayıyla wellcarea devam ettik.