DogaLina eski bankacıyım, yeni doktora öğrencisi ev hanımıyım. bebeklerle uzaktan yakından hiç ilgim alakam olmadı. O yüzden doktorun dediklerine uymam kolay. Boş tahtaya tebeşirle yazmak gibiyim. Sizin mesleğiniz gereği durum daha zor olmalı.
Sadece çok pimpirikliyim kötüyü mü çağırıyorum nedir. Çocuk doktoru, alerji doktoru ve gastroentoloji uzmanı takibindeyiz.