tuananilmoms her bebek birbirinden farklı. birine iyi gelen sizinkine gelmeyebilir. Bebelac gold benim bebeğimde aşırı gaz yaptı sürekli ağlıyordu, Aptamil yapmadı. Ama Aptamil kilo aldırmadı. Similac içinde Palm yağı olmayan iyi bir mama ama ishal yaptı. Golden goat keçi sütü bazlı onu da deneyebilirsiniz. Benim doktorum onu tavsiye etmişti. Anne sütüne oldukça yakın, Palm yağı yok. Ama reflüsüne iyi gelmedi. Şimdi Hipp combiotic kullanıyorum gayet memnunum. Keşke golden goat a devam edebilseydik. Kilo alımı kaka durumu gaz durumu herşeyi iyiydi.Sma hiç denemedim. onda ne probiyotik var ne de probiyotik lif var o nedenle hiç düşünmedim. Hipp de iyi gelmeseydi mecburen alacaktım tabi.