elifzehramomy yapmadığımız şey kalmıyorki. Alt değiştirme, açlık , ilgi deseniz her beslemeden sonra gaz çıkarma kucakta yarım saat sürüyor. Yok yok yok…. Yine de ağlıyor. Sıcaktan diye düşünüp öğlen ılık su dolu kovaya sokup, akşam duş aldırıp masaj yaptırıyorum. Gaz sıkıntısı var ama ilaç kullanıyoruz onun içinde. Önceki kadr sıkıntılı değil. Bazen bi krizi tutuyor susturabilene aşk olsun. Bütün bebeklermi böyle diye düşünüyorum bzen. Çok zorlanıyorum.