Annemmmm az önce harammıs dediniz diye araştırayım dedim anne sütüne kendinin tadına bakmasıyla ilgili birşey bulamadım fakat başkasının içmesiyle ilgili şeylere denk geldim 24 ay sonra başkası sütünü içse süt kardeş olmuyor falan yazıyordu falat zaten kimse lıkır lıkır kendi sütünü içmiyor tadına bakıyor bazısı bozuk mu diye bazısı soğuk mu sıcak mı dengeyi ayarlamak için enteresan geldi bana dediğim gibi hiç duymadım o yüzden budoğrudur bu yanlıştır diyemiyorum ama ben tadına bakıyorum sütümün sürekli