Annemmmm Kızıma mama yapiyo um dondurucu mdan da sütümden atiym içine acaba tadi nasıl beğenir mi hoşlanmaz mi yoksa tadına da bakamıyorum nedense tiksiniyorum zaten tadına da bakilmaz değil mi Kendi sütun haram diye duymuştum 🤔
gozdem006 Annemmmm kendi sütün kendine haram değil diye biliyorum valla ben baktım şekerli ballı süt gibiydi
GirayinAslisi Annemmmm valla ben meraktan baktım şekerli tatlı bisey boyle hatta bu çocukların içi yanmıyor mu sadece bunu içiyorlar demiştim 😃😃Allah in hikmeti işte
Berenikom Annemmmm bende tiksiniyordum ama cok merak etmiştim bir damlacik bakmiştim tatli guzel biseydi :)) ama.bi daha icmem tabi😀
UraSsmom Annemmmm ben göğsümden sızandan baktım şekerli süt gibi işte öyle kaşığa koyup içmeye tiksinirim nedense 😂
Cancansmom UraSsmom ben de dolaba sakladığımın ısınmasını beklerken,sıcaklığını kontrol etmek için koluma sıktığıma parmağımı banıp bakmıştım🤣kaşıktan hayatta içemem niyeyse, tiksinirim. Halbuki ne fark var.
BuketBudak Annemmmm bende çok merak ediyorum. Nedense çok tiksindim elime falan damladığında koşup yıkıyodum o derece. Çok az sütüm olduğu için 1 damlası bile kar diyerek hep oğluma yedirdim.
Mom091 Annemmmm hep merak ederdim tadını bakmıştım. Kremanın şekerli hali gibi bir tadı vardı. Kaç bardak su içtiğim halde tadı ağzımdan gitmemişti😬