berkana merhaba benımde gogus ucum hıc yoktu hatta içe çökğktü bebeğim şuan 3 aylık ve cok guzel emiyor ama 2 ay cok çektim ucların yara olacak sakın pes etme mastit olacaksın sakın pes etme bende 1 ay sagıp verdım cjnku ememiyordu sonra memegi ilk verdigim zmaanlar almadı mememi silşkonucla tutuyor du ama oda bir sure sınra zor oluyor normal ucuda resmen zorla tutturduk eşim de yardım etti birinin kafasını sabıt memeye zorla dayaöası lazom yoksa kafasını cevırıyor istemiyoedu oyle 2 3 kes tutunca emmeye başlafı birde memene vermeden once biraz sag öyle ver hemen sğt gelsinki beklemesin vazgecmemesi iicn 2 ay sabır et sonra hersey düzelecek bsnm ki suan süper emiyor ve zamanı uzatmaya başladı birde biberon olarak lansinoh ta gğzel kolay gelsin☺️allah yardımcın olsun