Kızlar herkese merhaba. 13 gün önce normal doğum yaptım. Sütum Hemen geldi. Ama hiç bir şekilde göğüs ucum yoktu . Hastanede hemşireler siringayla falan çektiler zorla tuttu. Ertesi gece kizimi bir türlü memeye tutturamadım. Bende sağdım biberonla verdim(biberon avent ) ac kalıp sarılık olmasından korktum. Ve maalesef kızım biberona alıştı. Hem göğüs ucum yoktu hem de biberondan ağızına kolayca dokuluyodu hiç zahmet çekmiyordu. Sağarak vermek çok zordu. Intetnetten biraz araştırma yaptım. Kolay damlamayan illa emmesi gereken bir biberon ayarladım. Sagdigim sutumu onunla verdim. Kan ter içinde kala kala emdi kizim. Sona doğru biberonu çektim ve silikon göğüs ucuyla kendi gogusumu verdim. Kabul etti. Dünyalar benim oldu. 2 gün silikon ucla emdi. Ben yine her emzirmenin sonuna silikonu çıkarıp kendi gogusumu verdim. Ve sonunda onu da tuttu. Şimdi dümdüz olan gogusumun uçları cıktı. Biraz yaralarım var ama lansiloh yatistiriyo. Benim gibi olan varsa belki yardımcı olur diye sizinle paylaşmak istedim. Herkese hayırlı günler 😊