Herkese merhaba çok sinirlerim bozuk😡😭 Burda herkesin haberi olsun da bemim düştüğüm duruma düşmeyin. İnstagram da hayal et tasarım diye bi sayfa var. Kızıma montessori yatak siparişi verdim. Anında eft yaptım. Nisan ayında. Bu zamana kadar oayaladılar yeri geldi cevap vermediler. En son şikayetçi olucam dedim 20 temmuzda elimzde olucak dediler yine yok. Yazıyorum yazıyorum cevap yok. Lütfen görenler Allah rızası için girip şikayet edebilirlermi? Birde ne yapabilirim savcılığamı şikayet edicem bilen varsa yardımcı olurmusunuz. Şikayet var. Com a yazdım. Cimere yazdım. Herşey kayıtlı gönderdiğim para yazışmalar. Bu arada kayseriden bi firma bilen varmı? İnsanlar şu zamanda ne kadar Zorlukla oara kazanıyor paramın gittiğine mi yanayım, aptal yerine konulduğuma mı yanayım. Normalde önüme gelen yerden alışveriş yapmam. Sağlam yer gibi gözüküyordu. Böyle insanların ağına düştüğüm için sinirden çıldırıcam.😡😡😡