Gokce_s benim adetim de 20 gün gecikti 1 kez adet oldum 8 aylıkken bebeğim geçen ayın 4. De bu ay yok valla bende kafayı yiycem 4 tane test yaptım bende de saatler sonra silik Bi çizgi çıktı sonra 2 tane daha aldım yaptım tek çizgi ve atmadım baktım hep yoktu bişiy valla anlamadım bende korunuyoruz kondom la bide hap aldım artık onu kullancam