esra0474 kızım 31 Aralık’ta doğdu. Bugüne kadar ne evde ne dışarda çorap giydirmedim. İlk 1-2 ay zaten ayaklı tulum giydiriyordum evde. 3 aydan sonra alt üst takım giydirdim hep. Ayakları çıplaktı. 3ay-5ay arası gece yatarken ayaklı uyku tulumu giydi. Dışarı çıkarken de mont gibi olan ayaklı tulumlardan giydiriyordum o yüzden onun da içine çorap giydirmezdim. Yere basmayan bebek ayaklarından soğuk almaz, çorap giymiyor diye gazı da olmaz, giydirme demişti kızımın doktoru. Hele bu sıcaklarda mümkün değil giymez diye düşünüyorum. Üzerindeki zıbını zor giydiriyorum hanımefendiye 🤣