esra0474 Arkadaşlar, Ada Gece’m 3.5 aylık. Ben epeydir çorap giydirmiyorum. Bazen serin oluyor ayakları, bazen de altları terliyor. siz bu havada çorap giydiriyor musunuz? sevgiler
Crazymomy esra0474 akşam üstü serinse giydiriyorum ama gece çıkarıyorum. Annem çorapla yatırma çocuğu diyor. Annem sonuçta vardır bildiği diyip giydirmiyorım geceleri😂
Adanurymn esra0474 benim bebegim 1 ay 14 gunluk giydiriyorum ayakları soguk oluyo cunku gaz yapmasin diye 😊
Eminos esra0474 bebeğimi 3,5 aylikken zibinla yatiriyordum konyada yasiyoruz simdi de tek zibin veya tek sortlu tulumla uyuyor uzerini ortturmuyor ne zaman ortsem uyaniyor 16 aylik oldu artik corap giymeyi birak corap yikanmiyor bile artık
ElifkonunAnnesi Crazymomy bana da diyorlar aslında da, sebebi nedir acaba? Şimdi yaz giydirmiyorum zaten de, kış boyu kızım prematüre olduğu için çok fazla üşüyordu çorap + patikli pijama giydiriyordum hep. Önümüzdeki kış giydirmemeyi düşünüyorum da merak ettim yani niye giydirme diyorlar acaba ne zararı var 🤔
Deletedmom23113 esra0474 sıcaklarda asla giydirmiyorum , akşam üstü bir yere çıktığımızda ince giydiriyorum, gece hiç giydirmiyorum kan dolaşımını olumsuz etkiliyor diyorlar genelde .
Deletedmom413 esra0474 Açık alan piknik park tarzi hava almaya ciktigimizda aksamlari serin olursa giydiriyorum Ama normalde hic giydirmiyorum Coraplada yatirmiyorum
Deletedmom413 Deletedmom297 Ozaman korkmayin üsümüyodur :) corabi birakin cünkü alışırsa yaz kıs corapla gezer
Gdogru esra0474 2 aylık olduğunda Mart ayındaydık sadece akşam üzeri giydiriyorum yatarken çıkarıyordum. Nisandan beri de hiç çorap giydirmedim. Şu an tek zıbınla yatıyor kalkıyor
vilnius esra0474 1buçuk 2 aydır giydirmiyorum . Bazen çok soğuk olduğunu farkettiğimde giydiriyorum. O da bugüne kdr toplasan 10 defa falan giymiştir
gozdeteacher esra0474 Hava çok serinse geceleri giydiriyorum ama normalde giydiriyorum artık. Bi de dışarı çıkarken daha ayakkabı giydirmediğim için bazen giydiriyorum.