Canan09 Deletedmom348 prima molfix ten sonra minies ten memnun kaldım hem uygun hem kokmuyor yumusacık. Sızdırma yaparsa iade garantili demistı migros calısanı👍Denemelisin
iremceren miraninannesi18 hmm deniyim o zaman ya bende sızdırır korkusu ile denemedm gece prima kullanıyodum
nilosaydn Deletedmom348 dogdundan berı slepy kullanıyorum asla sızdırmıyo 3 aylık oldu cok sukur pişikte yapmadı
Pelo_00 Deletedmom348 ben sleepy kullanıyorum doğduğundan beri bir sıkıntı yaşamadım. Ama bebek bezi durumu bebekten bebeğe değişiyor.
3310umbozuk Sleepy bizde pişik yaptı, Prima actif kullanıyorum kokusu hariç şuan memnunuz, başka alternatif de denemedim hiç
Mom9 Deletedmom348 biz hiç yaşamadık 3ay oldu. Elimde bi paket prima vardı yavaş yavaş geçtim gündüzleri sleepy geceleri prima kullandım 1ay boyunca bilmiyorum belki onunda etkisi olmuştur
Esrabenzett Deletedmom348 ebebekte babyme aloeveralı olanı kullanıyorum 3 numara şuan 4 aylık bebeğim doğduğu günden beri çok çok memnunum