Crane benim bebeğim de çok hassas hemen kızarır. Ben çareyi sizin gibi lavobada yıkamakta buldum. Önceden pamukla suyla temizliyordum. Bir de hava alması çok önemli. Havalar sıcak. Bezini gündüzleri ara ara açık tutun. Ve altını temizlediğiniz de iyi kuruttuğunuzdan emin olun. Arada kaynamış soğumuş yeşil çayla tampon hareketlerle siliyorum. Kızarıklığını alıyor hemen. Eğer soyulmalar varsa biraz ciddi olabilir. Bence doktorunuza bir sorun. Egzama-antibakteyel- çinko kremleri kullanmanızı söyleyecektir. Ben tyrosd- hamazinc kullanıyorum. Çok kızardığında da bir kere falan travazol kullanıyorum. 20 günlükten beri pişikle mücadele içindeydim. Bu söylediğim yöntemlerle kontrol altına alabildim.