BerenDeren06 annemiz yapamamış rabbim tüm çocukları korusun keşke imkan olsa da herkese yapabilse bu aşıyı, keşke devlet yapsa ama maalesef. Aşıyı kendi çocuğunuza da yaptırmayacakmışsınız ya ondan, eğer sizden fikir isteseydi yaptırma derdiniz muhtemelen 🙄 okullar açılıyor çocuklar risk altında olabilir birbirlerine bulaştırıyorlar sonuçta bu hastalığı. Ve bu postu o aşıyı yapmayı düşünenler de görüyor. Okuyup vazgecebilirler basite indirgediğiniz için.