Serum fizyolojiği iki burna sıkıp bebeği eline alıp sırtına hafif vurman yeterli. İlk oğlumda hastane çocuk acilinde böyle yaptılar. Doktorumuz da böyle açılması gerektiğini söyledi. Aspiratörle çekmek zararlı evet burunları çok hassas. Zaten serum sıkınca arkasından genelde hapşırıp çıkarıyo içindekileri. Şimdi 2 aylık oğlumun da burnunu aynı şekilde açıyorum.