Bizim doktorumuz otri bebenin aspiratörünü 6. Ayına kadar önermedi burun damarları çatlayabilir diye çekerken hızını ayarlayamayabilirsin dedi yine serum fizyolojikle temizliyorum önce sıkıyorum sonra wee babynin burun aspiratörü var turuncu pompa seklinde onu kullanıyorum suan gayet ise yarıyor bide burnunu nemli tutmamızı söyledi doktorumuz burnunda pislik yoksa bile serum fizyolojiği sıkabilirsin nemli kalması açısından bize bu sekilde söylemişti sizede fikir olsun