Pembisgunes Dunyamsensn2008 cesaret edemzdım ama beklemıyodum da ne oldugumu sasrdım hala ınanamıyorum.
mavi1balon Pembisgunes yaa şuan şoktasın kendini uzmemeye calis artık hamilesin sonuçta 😇 ne güzel Rabbim bir tane daha vermiş sağlıkla gelsin inşallah 🥰 sonra bu düşündüklerin için üzüleceksin bir de
Pembisgunes mavi1balon okurken bile duygulandım resmen ılk gebelıgımde her seye aglıyodum her seye. Bunda ınsallah oyle olmaz hep pozıtıf olmaya calısıcam. 🙏
Mrs_Mert Pembisgunes kız kardeşimle aramda 2,5 yaş var. Evet küçükken muhakkak zordur anneme ama şimdi çok güzel inanın. Arkadaş, dost, abla, kardeş bazen kedi köpek misali 🤪 eviniz şenlenecek sağlıkla gelsin inşallah 💕
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Pembisgunes Aa çok sevindim. 💜 ağlamayın. Doğana kadar 3 yaşına yaklaşmış oluyor büyük olan zaten, maşallah. 🙏🏻
Pcoslubiranne Pembisgunes Buralar bir kereden bir şey olmazcılarla dolu.🙈 Hayirli olsun.Evet küçük ama Doğuma kadar büyüyecek biraz daha aklı erer.
Pembisgunes Sakine38 suan aglamam duruldu 🤣 hayırlısıyla gelsın ınsallah doktora gıdınce belkı daha da farkına varmıs olucam
mavi1balon Pembisgunes artık bir evladın var onun önünde ağlamak olmaz gelse gözyaşları geri gondercen 😁
Pembisgunes mavi1balon daha gecen gun ıkıncıye hamıle arkadasım sen de yap bı tane daha dedı. Dedım yoook suan dusunmuyorum evımızı yenı tasıdık bugun hamıle oldugumu ogrendım. Aslaaa buyuk konusmam bı daha🤣🤣 hele ki kaza oldu dıyenlere asla gulmem
Miracimmm Pembisgunes hadi hayırlı olsun canım benim sağlıkla al kucağına hayırlısıyla inşallah ağlama sakin herşey allahtan 😘
HungryWolf Hayirli olsun. Aglamayin olacagi varmis oyle dusunun ya. Korunmuyormuydunuz? Ailenizden yakinda olanlar varsa yardimci olurlar insallah. 🌺
Pembisgunes Miracimmm cook sagolun amin ınsallah tüm bekleyen anneler saglıkla alsınlar kucaklarına🙏@