Pembisgunes 23 aylık kızım var edetim 6 gün geçti o kadar stres yaptım ki. Yarın test alıcam ne düşünceğimi bile bilmiyorum.
dewamkee Pembisgunes kizinda buyuk sayılır ayni benim kizlarim gibi hade hayilrisi yap da yaz bakalim merak ettim 🤣
Pembisgunes dewamkee ılk kızım dogmadan omce hep ıkı yasında oldugunda bır tane daha ıstyodum ama dogduktan sonra fıkırler degıstı 😅 sımdı hamıleysem hakettım 😂
Zhrnz Pembisgunes yaa su gecikmeler 6 gun gecikti 4 de teat yaptim negatif bende oldum olcam karnimda sanci belim agriyor ama bi.turlu olmadim 3 ay once dogum yaptim 3. Cocugum 1 sene dezensizlik normal ama iste insan genede korkuyo 2 cesit korunma ile korunuyorum ona ragmen olursa yapcak bisey yok 😔
Zhrnz Pembisgunes evet malesef korkular hayatimizin binparcasi oldu Rabbim isteyene nasip etsin cok sukur 3 tane var yeter hamdolsun 🤲
mavi1balon Pembisgunes bu başlık bile beni korkutmaya yetiyor 😂 kızım daha yeni yaşına girdi ama senin iki yaşına girmek üzere varsa eğer diğeri doğana kadar büyür kendini kurtarir
Pembisgunes mavi1balon testı yaptım ve hamıleyım anında cıft cızgı ve yarım saat agladım suan bıle ınanamıyorum butun surecler gozumun onune geldıkce bayılcak gıbı oluyorum allahım yardım et
Pembisgunes mavi1balon daha gecen gun ıkıncıye hamıle arkadasım sen de yap bı tane daha dedı. Dedım yoook suan dusunmuyorum evımızı yenı tasıdık bugun hamıle oldugumu ogrendım. Aslaaa buyuk konusmam bı daha🤣🤣 hele ki kaza oldu dıyenlere asla gulmem
Dunyamsensn2008 Pembisgunes Üzülmeyin ya ne güzel 2.si geliyor belkide cesaret edip yapamayacktiniz bakın ne güzel kardeşi olacak kızınızın.Cok küçükte değil sanki hayırlı olsun 🥰
mavi1balon Pembisgunes yaa şuan şoktasın kendini uzmemeye calis artık hamilesin sonuçta 😇 ne güzel Rabbim bir tane daha vermiş sağlıkla gelsin inşallah 🥰 sonra bu düşündüklerin için üzüleceksin bir de
Mrs_Mert Pembisgunes kız kardeşimle aramda 2,5 yaş var. Evet küçükken muhakkak zordur anneme ama şimdi çok güzel inanın. Arkadaş, dost, abla, kardeş bazen kedi köpek misali 🤪 eviniz şenlenecek sağlıkla gelsin inşallah 💕
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Pembisgunes Aa çok sevindim. 💜 ağlamayın. Doğana kadar 3 yaşına yaklaşmış oluyor büyük olan zaten, maşallah. 🙏🏻
Pembisgunes Dunyamsensn2008 cesaret edemzdım ama beklemıyodum da ne oldugumu sasrdım hala ınanamıyorum.