Yeniann3 merhaba, güle güle büyütün öncelikle yavrunuzu.. kilo alımı iyiyse bence artık uyandırmayın.. benim kızımın kilo alımı azdı, gece beslenmesi kilo yapıyor diye doktor sürekli uyandırmamı söylüyordu.. nerdeyse 4 aya kadar 3 saatte bir alarm kurup uyandırdım ama bir süre sonra bu alışkanlık oldu.. alarmın çalacağı saatlerde kendiliğinden uyanmaya başladı ve şu an 13 aylık hala sık uyanmaya devam ediyor.. anne için de çok yorucu ve dayanılmaz oluyor.. çok acıktığında zaten uyanır merak etmeyin.. siz de uyuyup dinlenmeye bakın derim..