Yeniann3 Canım büyümek için uykuya da ihtiyaçları var. Her uykuda olmamak şartıyla gece bir kez o kadar uyumasında sakınca yok bence. Ben bazen dokunmuyordum bazen de sütümü sağıp rüya öğünü şeklinde uyurken biberonla veriyordum. Mışıl mışıl uyumaya devam ediyordu. Biberon olarak da lansinoh kullanıyorum. Sürekli akıtmıyor emmeden, bebek emdikçe akıyor içindeki süt. Meme reddi yaşamadım. Yanında kalan varsa ya da eşine ver sütünü onlar yedirsin. Çünkü uyudukça süt üretimin daha iyi oluyor. Senin uyumaya ihtiyacın var.