Eserkaracan Avsininannesi15 kesinlikle yanlış anlamani istemiyorum burda bu kelimelerin sadece bencesi olduğu için " Keşke benim sütümde gelseydi de ne biberona ne mamaya ihtiyacım olsaydı uykusuz kalacağınız en fazla 6 ay daha sonra zaten ek gıdayla birlikte emzirince de rahatlayacaksiniz uyku durumu için bebeğinizi alistirmayin sütünüz varken mamaya biberona benim sütüm o kadar azdiki çocuğun kan şekeri düşüp sarılık oldu biz doydugunu zannediyorduk oysaki ama keşke sizin gibu durumun olsaydı da ben evladımı emzirio uykusuz kalsaydım bu kadar dayanmissiniz bii 3 ay daha dayanın evladınız için
Avsininannesi15 Eserkaracan canim ben tam olarak hangi cumlemde lafimda soyledim bebegjm mama yesin beni emmesinde rahat uyuyum diye? Merak ettimde 😅 ben bebegim icin diyorum biberona alişsinda hem disardayken sutumu sagip biberondan vere bileyim olmadi mama vereyim Cunki goguslerim sabahlari sut dolu iluyor ama aksama dogru yumuwacq sut yok gibi ve bebeyimin uyumasi sahat 1 2 yi buliyor karni doymadigi icin muhtemelen
deryatoprak Avsininannesi15 aynı sey benım basımda suan ben mama vermek ıcın degıl sehır dısına cıkacagım ıcın bıberonla annem vermek zorunda ama hıcbır sekılde kabul etmıyor halbukı ılk uc ay gecelerı sagdıgım sutu babası hep bıberonla vermıstı bugun denedım asla almıyor phılıps avent bendekı bıberon
Avsininannesi15 deryatoprak ayni ya ilk zamanlar bendede biberon almişti şuan hicbir şekilde almiyor dedim bide biberonu degiştireyim belki ondandir
Baharavsr Hayir mamajoo cok guzel bende aventte var onda verince 2 dkka da bitiriyor sütü şakır şakır akıyor ama mamajooda o kadar yavaş akimli ki aynı meme gibi efor sarfederek içiyor yarım saat kadar tuttuğum bile oluyor biberonu.
Cagla93 Avsininannesi15 bebeğinizin aç kaldığını ya da sütünüzün yetmediğini mi düşünüyorsunuz daha rahat uyusun diye mama neden veriyorsunuz bebeğinizde kilo kaybı ya da kilo alamama gibi Bi durum var ise mama vermenizi öneririm
Gokceninannesiiyim Avsininannesi15 lansinoh anne memesne en yakın. Ucu da yumuşacak ve dayanıklı kızım o kadar dişledi delinmedi. Ha şimdi kopacak dediğim an baktığımda sapasağlam 😊
Polio Avsininannesi15 bebeğim lansinohu sevmedi. Aventle daha rahat içti. Lansinoh kolayca akıyordu. Aventi hemen bitiremiyor.