Kizlar 3 ay 10 gunluk bebegim var yanliz anne sutu aliyoruz ilk dogduku zamanlar goguslerim asiri şişkinlik olup taşlaşdigi için sutumu sağıp biberonla veriyordum 2 3 hafta sonra memeye alişdi ve biberondan vermedim sut artik geceleri mama vermek istiyorum daha tok tutsun rahat uyusun diye ama bebegim hicbi turlu biberon almiyor 3 paket mamayi biberon tutamadigi icin zamani bitdi die atdim hangi biberon daha iyidir? Bebegim daha cabuk alişir